Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

Opgeknapte lamp

Het is al weer een poosje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst... Iedere keer neem ik me voor om geregeld een berichtje te plaatsen, maar er komt niets van. Herkennen jullie dit?
Ik ben weer gaan werken, m'n ouders waren 25 jaar getrouwd, we zijn op vakantie geweest, enz.
(We hebben trouwens een erg leuke fotoshoot gedaan toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren. Een foto van ons drietjes heb ik onder 'Over mij' geplaatst.)

'Helaas' heb ik toch de secretaire verkocht. Iedere keer als ik iets verkoop dat ik zelf opgeknapt heb, doet het toch wel zeer als het opgehaald wordt. Maar goed, het is ook wel weer leuk om te zien dat andere mensen zo enthousiast zijn.

Sinds een paar weken heb ik een eigen autootje. Nog nooit eerder gehad, wat een luxe zeg. Een van de eerste dingen die ik gedaan heb is een ritje naar de Kringloop en mijn autootje volgeladen ;-). Haha, natuurlijk kreeg ik commentaar van Cornelis dat we niet een auto hadden gekocht om rommel te kopen. Ik heb een erg leuk tafeltje op de kop getikt met gedraaide pootjes. Als ik 'm opgeknapt heb zal ik foto's laten zien. Het opknappen doe ik in de schuur, maar daar heb ik niet altijd zin in hoor met het koudere weer.

Bij de plaatselijke Snuffelhal vond ik een oude lamp die ik geschilderd heb voor in de toilet. Op dit moment is de toilet erg saai, dus ben ik vandaag aan de slag gegaan met wat leuke ideetjes.

De lamp geeft echt sfeer door het glas wat ik aan de lamp gehangen heb, vooral als het donker is.
 
Ik ga zo eens googelen waar ik makkelijk een online moodboard kan maken. Ik denk dat een moodboard veel beter voor mij is. Nu vind ik alles leuk en heb ik niet echt helder in mijn hoofd hoe het eindresultaat moet worden.
 
Tot snel.
 
Hartelijke groet,
Willeke

1 opmerking:

  1. Je komt er zelf wel achter wat nou eigenlijk je smaak is en die smaak kan ook nog af en toe veranderen, als ik tenminste van mezelf uitga. Gewoon doen wat je zelf mooi en gezellig vind. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...